Friday, February 24, 2006

Dasar Lelaki!

Hahaha, relax2. Tajuk tuh aku amik tajuk original cerite yg aku dapat thru email nih. Tah kenape aku terase menarik pulak citer dlm email yg satu nih. Selalunye aku bace pastu aku biar aje. Cube korang bace..

"Amin ialah seorang pakar Matematik terkemuka di dunia dan hendakberkahwin. Tetapi dia didalam dilema kerana terpaksa memilih antara 3 wanita yang dirasanya memang yang paling sempurna untuk menjadi bakal isterinya. Maka lelaki ini membuat satu strategi dimana dia beri setiap seorang wanita tersebut dengan wang berjumlah RM10,000 dan tengok apa yang mereka akan buat dengan duit tersebut.

Wanita pertama membuat total-makeover. Dia pergi ke salon kecantikan, set rambut, buat facial-treatment. Kemudian pegi pula kepusat perapian terperinci untuk mencantikkan lagi bodynya. Selebihnya dia belanjakan dengan membeli baju yang cantik2 dan seksi2. Dia beritahu Amin yang dia berbuat demikian kerana dia cintakan Amin dan sanggup berhabis semata2 untuk kelihatan menarik di depan mata Amin. Amin sangat kagum dan terharu!

Wanita kedua pergi shopping untuk membeli hadiah kepada Amin. Dia beli set golf club baru, handphone baru, XBOX 360, laptop Macintosh terbaru dan tak lupa juga suit-suit Calvin Klein untuk Amin. Semasa dia memberi hadiah2, wanita itu berkata kerana terlalu sayangkan Amin, dia sanggup membelanjakan semua RM10,000 tu untuk lelaki tersebut. Sekali lagi, Amin kagum dan terharu!

Wanita ketiga melaburkan separuh dari RM10,000 tu kedalam stock market, selebihnya ke dalam ASB. Saham wanita tersebut mengena dan wanita itu menerima wang berkali ganda dari RM10,000 itu. Wanita itu kemudian pulangkan balik RM10,000 tersebut kepada Amin dan laburkan wang yang selebihnya dalam joint-account. Wanita itu memberitahu kerana terlalu cintakan dan sayangkan Amin, dia mahu bina masa depan dengan melaburkan wang yang diberi ke jalan yang betul. Dia mahu lihat mereka dan anak-anak mereka nanti hidup senang. Obviously, Amin sangat kagum dan terharu.

Amin memikirkan mana satu yang harus dipilihnya di antara ketiga-tiga wanita itu. Akhirnya Amin mengahwini wanita yang kedua kerana buah dadanya paling besar antara ketiga-tiga mereka. Dasarlelaki............."

Hahahahahahhahaha! Kalu dah namenye lelaki tuh lelaki gak. Mengikut kajian 95% pandangan pertama lelaki biler bertemu dengan perempuan ialah di situ. Sungguh tak tipu! Tp bukan secara seksuali lah, lebih kepada refleks. Tp gak, kalu pandang lame2 maknenye pervert! Huahauhauhua.

Klasikkkkkk.

-----------------

Cool Facts!
1. Wanita yg merupakan seorang pembaca novel romantik, dilaporkan membuat seks 74% lebih kerap bersama pasangan mereka, berbanding wanita yg tidak membaca novel romantik.
2. Iskandar Zulkarnain (Alexander the Great) dan Julius Caesar, kedua-duanya mempunyai penyakit sawan. (dengar tuh sayut..huhuhu).

20 comments:

Anonymous said...

oh nampak nye aku tergolong dalam 5% lelaki tu.. aku pandang muke dulu.. buah dada besar tapi muka cam taufiq buat ape

Anonymous said...

...

(aku pn akan membuat pilihan yg sama)

...

Anonymous said...

Kalau aku lah, aku kawin tiga tiga pompuan tuh. Islam layakkan lelaki kawin 4 so, yang ke empat adik abang ipar aku, Nini. Thx abe apiq.

Snubby, Don of Anime said...

tehrung: alamak aku luper nak ckp.. 5% yg ade tuh lelaki ghey. Hahahahahaha.

rearrange: dan penulis artikel/blog ini pon begitu jua.. 95% huahua.

funneh: hahahaha siot.

Suria Khamis said...

from us already gorgeous-since-azali-women point of view...

if you think you can survive with just breast, then tak payah suruh bini masak nanti... just stare at those two...

power to the married (and soon to be married) women!!! *ROARS*

okay, i am not a feminist... =D

Anonymous said...

ok memandangkan ada kaum hawa kat sini.. btul ke pompan suka jantan bebulu ahahhahahahahahaahhahaahahahhahaahahahah contoh terhebat.. abang farouk

Dils said...

Men. Whatever.

Snubby, Don of Anime said...

ah, thats harsh dila.. adeh2.

dueng said...

erk....betul ke camtu? hrm...sebab aku rasa kalau aku cuba memandang ke 'situ', dapat didetect dgn mudah sekali oleh wanita berkenaan.

aku rasa aku tgk muka dulu. and...orang cakap (aku amik dari citer overtime), kalau ko tgk belakang seseorang (area badan dia) semasa dia berjalan dan ko rasakan dia tu macam sesuai dgn ko, itulah orangnya yang patut ko jadikan awek. sebab belakang badan or shadow body dia nampak mesra. tatau sekadar ayat penyedap cerita atau teori.

apapun, aku tgk muka dulu. kalau dia specky, muka chubby2 sikit, ada harapan la kot. hahaha.

tp.....aku tak suka girl yang kurus sgt. apa ke hal, tak cukup makan ke? bak papan sekeping berjalan...euuu, gross.

Hani said...

normal isnt it..?

Snubby, Don of Anime said...

tehrung: jantan berbulu seperti farouk tp gentleman..tarak boleh lawan punya...

dueng: btol2, tarak tipu punya. ramai org tak mengaku. tp kalu korang tgk btol2, mmg btol sangat2. lagipon position kepala, anak mata, dan ehem2 selalunye selaras. Lelaki tak pandang menegak jer. Campur lagi kebanyakan perempuan rendah pada lelaki, so kene tilt kepala ke bwh sket. Hehehe. Kalu perempuan tinggi pulak, kene tgk situ dulu baru sampai ke muka.

honey: ape yg normal??? me-refer pada entry ker..or me-refer pada dueng??

Anonymous said...

Oklah, kalau citer nih vice versa cam maner pulak?

"Bedah ialah seorang pakar ... sekian sekian...

sekian sekian .... Dasar perempuan."

Aper yang perempuan pulak tengok pada lelaki?

"Bedah akhirnya berkahwin dengan lelaki kedua kerana buah *tuttttututut* TOK GAJAH punya besar (hsomgwtf) antara ketiga-tiga mereka."

My 2 cent.

Anonymous said...

oh. ye ke? tgk kat situ ek? tataw lak aku...
hmpph....lelaki...mmg macam tu....
dasar lelaki, mmg materialistik! (eh?)

Remi said...

Aiyark..tergamam aku membaca post kali ni...

Hani said...

erk..
normal:refered to entry..haha

cite bedah lak:"Bedah akhirnya berkahwin dengan lelaki kedua kerana wallet+akaun bank+keter+rumah+keje TOK GAJAH punya besar (hsomgwtf) antara ketiga-tiga mereka."

hahaha...dats it~

Snubby, Don of Anime said...

lucuh: hahahaha, persoalan anda telah dijawab oleh honey. Perempuan tgk wallet+akaun bank+keter+rumah+keje TOK GAJAH punya besar (hsomgwtf)!!

syukies: tataw ker buat2 tataw?? ko takleh menipu aku..

remi: hahaha, kenape tergamam? takper2, kadang2 kite kene sentuh hal2 yg agak sensitip utk pergi lebih jauh.

honey: nice bedah story! baru laa tau kenape takde perempuan lekat~~ rupenye diorang tgk wallet. walletku cikai sahaja~~

Sayuti said...

ahh, saya bersalah!

tidak dapat dinafikan itu juga salah satu faktor.

hua hua

(bahye statement aku nih. nanti nak melepak takleh la bawak bini aku skali.)

Sayuti said...

lepas aku komen kat atas, baru aku baca cool facts no 2.

"my theory is right. i'm destined for greatness."

poyo betul ayat di atas.

kechi said...

giler keji.. hahaha.. tatau nak kata apa dah.. hahaha

Anonymous said...

i think part of it laa yg true...
MOST of the time the guys akan tgk muke dulu to throw the person off guard..
and only after THAT 10 out of out 10 times the guy akan usha the twins...
well...blame it on the chromosomes i supposed XD