Sunday, March 19, 2006

Hari Sakit Jantung Aku

Aku makin berpeluh2. Demmit. Tanak stop peluh aku. Tahap nervous aku mcm mengadap tok kadi, tinggal nk jawab lafaz je. Cumenye kalu mengadap tok kadi, ade la bakal bininya. Aku takde bakal lagi.

Lalu aku kuatkan aircond kereta, sambil menunggu dengan penuh kesabaran. Seminit aku rase mcm 1 jam. 5 minit aku rase mcm sehari. 10 minit aku rase mcm selama-lamanya!!! Oii~~ aper yg korang lambat sangat tuh???!! Aku dah mcm cacing kepanasan nih, walaupon aircond bukak paling maksima.

Kejap2 aku tgk jam aku. Kejap2 aku pandang cermin kereta. Kejap2 lagi aku terus berpaling ke belakang. Hapah pon tak nampak budak bertiga tuh. Diorang nih buat aper lame-lame??? Interview?? Mintak kerja??? ARghhhhh... Lagu yg berkumandang dekat radio kereta, aku tak tumpukan perhatian langsung. Lantaklah DJ radio Xfresh.fm tu nak pasang lagu aper. Aku mmg takleh nak concentrate skang.

Aku capai henfon. Teringin nak call budak bertiga tuh. Daripada tadi dlm kedai stesen minyak Petronas. Tapi rupanya kredit aku dah habis. Tinggal 1 sen jer. Double Demmit! Skang aku kene melalui detik cemas ni berseorangan..

Tiba-tiba budak bertiga tuh muncul, bukak pintu kereta. Agaknya dalam keadaan aku separa panik tuh, aku tak sedar diorang dah dekat.

"Dah setel???" tanye aku.
"Belum lagi.. minah tuh baru nak habis keje. Tunggu die setel." jwb Dila.
"Aik?? Yg lame2 tadi?" aku dah kegelabahan.
"Kitorang tunggu die la td..." jwb Yong pulak.
"Ko tunggu jer kejap Lan." Rozie menyampuk.

Aku rase mcm nak pitam!!! Jantung aku dah nak pecah!!! Oh tidak!!!

"Aaa..korang setelkan, aku nak gi umah member amik barang." gelabah je aku jwb.

Budak 3 org tuh kepelikan. Aku cepat2 memecut kereta menuju ke arah rumah Faiz...

FAIZ! Tolong aa tenangkan aku nnt biler aku sampai!!!

-akan bersambung..erk...akan diceritakan semula, ni baru sneak preview aper yg terjadi pada hari sabtu bersamaan 18 MAC 2006-

22 comments:

dueng said...

ah...aku turut nervous dan menyokong snub. go go snubby. go go snubby. you can do it. menunggu sambungan.

Hani said...

aaa
ngengade tol
cite je laaa~~~~~~~~~~

Snubby, Don of Anime said...

hehe... nak bercerite kene tenang. takleh main terus jer citer. ayat kene susun elok2 supaya org tak bosan, tak meleret2.

sabarlah sikit yer. tgh mengarang lagi nih. mungkin ade beberapa parts.

oh..its gonna be one hell of a story...

Anonymous said...

mcm movie teaser aa plak.. hahahaha

Obefiend Weiland said...

Snub kau penipu....... ni semua fiksyen..dah dah la tuh. wat la dalam duni sebenar.....

Anonymous said...

hahahahahha.. effi, ni kisah benar. kami bertiga saksi. hahahahahhahahaa..

kechi said...

w000tt.....

marisa said...

ape yang telah berlaku???wat??wat did i miss???apekah???? dak 3 org tu wat pe?????subuh2 ari ni saje je kasi jantung aku lemah......!!!

Sir Mute Key Chicks said...

erk. Selamat berjaya.

Anonymous said...

progress .. we wanna see REAL progress .. not tipu2 one .. shesshh .. mattaku .. kono temme ... dun let me down bebeh .. malukan cenel jer

Snubby, Don of Anime said...

Kecuali post dlm entry Jeng Jeng Jeng.. sumenye adalah citer yg benar berlaku. Aku tak pernah menipu dlm yg lain2 selain itu satu.

Termasuklah yg ini. Tak menipu gak.

Tapi kalau org kate aku menipu, nak buek camno kan. Mentang2 aku loser, konon2 tak mungkin terjadi aa perkare2 gini kot. Huhuhuh. Seorang loser hanya layak duduk di rumah, dlm bilik, buat mende lain selain drpd mengacau awek. Kot. sigh.

Anonymous said...

ak elah...majuk2 la plak..dak2 tuh saje jer nk push ko suh citer..tuh saje kutuk ko kata ko tipu..adeih haa..snub cube utk membuat reverse psychology.

citer aa weih!!! wth..teaser tol.

Snubby, Don of Anime said...

hhaha..celake ko adeq dah cekap. tau2 aje aku buat reverse saikologi.

demmit, skill tak menjadi biler org dah tau ape aku suke buat.

aku masih lagi mengarang dlm Word. Panjang sgt..so tgh nak memotong mane2 yg tak berkenaan.

marisa said...

kesimpulannya, betul terjadik la ni? ...fuh.....agak bersemangat gak ni nak tunggu..

Sayuti said...

ko ni kalut aa Lan.
bertenang. jangan kalut2.
amik air semayang, semayang 2 rakaat. kasik tenang jiwa.

pastu tulis la cepat2 sket perkembangan seterusnya.

Anonymous said...

weh lan ko loser ekk. sama la kite.

Hani said...

saje la tuh
saje je wat lmbt2
aaaaa

Obefiend Weiland said...

aku tak makan dah majok kamu nadlan. aku lagi tua dari kamu. nak majok majok orang boyan cak

" si nalo nalo poeie"

paham tak. sayanglah bahasa ibunda anda. by the way. nak sambung tak? aku pung FCD dah complete Volume 1. ko bila lagi nak habiskan buku.cukup satu volume paste kat kapasitor!

Snubby, Don of Anime said...

tu ler..aku terfikir nak buat camtu. Siap satu compilation, letak dalam kapasitor.

Hehehehe.

Btw, bahase ko amat pelik lah. Lebih kurang mcm bahase bangsa ETORO!

Anonymous said...

ak elah majuk .. ngade nak mampos .. weh lan, setat minggu depan aku dok kl .. leh aa lepak2 , bukak warung warm-up plak .. wahahaha .. projek.. projek .. =p~~~~

Anonymous said...

apa kapasitor daa~

(update! update! update! <- sambil kluarkan spanduk 'update!')

=P grin...

p/s: dari semalam status mengarang.. mana nih..

Anonymous said...

Enjoyed a lot! Biweekly calculator loan mortgage albany moving companies international Ingredients for phendimetrazine tartrate minivan lamborghini 2003 herb for valtrex Estate mexico nayarit real Car polish machine photo gallery of lamborghini murcielago Hexagon investments atk scary hairy pussy beautiful skin organic body care Us business property insurance Navy seal fitness standards interior living room wall beam panel design printer cartridges The legend of zleda the first game