Saturday, October 21, 2006

Aidilfitri datang lagi!!!

Takde aper sangat yang aku nak tulis kat sini melainkan...

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri buat semua sahabat handai ku, dan juga kepada semua pembaca blog ini!! Aku mintak maaf secara zahir dan batin sekiranya ada ayat-ayat aku yang membuatkan korang terkecik hati dan sebagainya lah.

Raya elok-elok yer semua~~~!!!

(lepas raya baru aku update huhuhu)

7 comments:

Sayuti said...

selamat hari raya Lan. maaf zahir batin. kalau aku rajin, aku gi le rumah ko nnt.

Farah Wahidda said...

Selamat Hari Raya! Maaf Zahir Batin...

p/s: apa definition lps raya awak ek? jgn kata lps 30 Syawal..hehe

celes said...

Selamat Hari Raya =)

Maaf Zahir & Batin...

Anonymous said...

selamat hari raya.maaf atas segalanya!

iklhas,
-kaki cube gebang-

mangifera said...

selamat hari raya snubby.

btw, tgklah citer attention please, best woo. aya ueto comel sgt.

tokey #warm-up said...

bro .. congrats aa .. demm .. epi raye .. :D

Hani Mialystic said...

bedi xmo citer ke kejadian di sebalik syawal opssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

:P